menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

اعتراض ستاره پرسپولیس به داور/ پنالتی سرخ‌ها سوخت؟

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک تیم پرسپولیس معتقد بود داور باید یک پنالتی روی او می‌گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس درحالی موفق شد با دو گل ذوب آهن را از پیش رو بردارد که مهدی ترابی ستاره این تیم بازی را از روی نیمکت شروع کرد و در ترکیب اصلی جایی نداشت.

ترابی اما در دقیقه ۵۷ و در حالی که بازی بدون گل در جریان بود، جایگزین مهدی شیری شد و به زمین آمد. ترابی که به گفته بسیاری از کارشناسان در این فصل با روزهای اوج خود فاصله گرفته، موفق شد از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۸۸ گل دوم تیمش را به ثمر برساند. چند دقیقه بعد از گل ترابی، پرسپولیس می توانست باز هم به گل برسد ولی سید مهدی سید علی برخورد مدافع ذوب آهن با ترابی در داخل محوطه جریمه را عادی دانست و اعلام پنالتی نکرد. بعد از این برخورد، ترابی که به شدت از تصمیم داور ناراحت بود، خطاب به سید علی گفت: مدافع حریف من را زد و ۱۰۰ درصد خطا بود.

با این حال داور مسابقه به کار ادامه داد و بازی با همان نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

1470

منبع: خبرورزشی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار