menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 احتمال غیبت اینسینیه و هرناندز در مصاف حساس فردا شب ناپولی و میلان چقدر است

احتمال غیبت اینسینیه و هرناندز در مصاف حساس فردا شب ناپولی و میلان چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حساس ترین رقابت این هفته از مسابقات سری آ ایتالیا، تیم های بالانشین میلان و ناپولی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورت و نشریه گاتزتا دلو اسپورت، در آستانه دیدار حساس فردا شب تیم های میلان و ناپولی، در آستانه دیدار حساس فردا شب میلان برابر ناپولی، در ترکیب هر دو تیم غایبان کلیدی و مهمی وجود خواهد داشت.

در سمت میلانی ماجرا، به نظر می رسد روند بدشانسی های میلان درباره مصدومین خود، نقطه پایانی ندارد. تئو هرناندز در هفته جاری دچار تب بوده است و حضور این مدافع فرانسوی برای بازی حساس فردا شب مقابل ناپولی در هاله ای از ابهام قرار دارد. پپه دی استفانو از اسکای چنین گزارش می دهد که تئو هرناندز در تمرینات گروهی امروز حضور نداشته است. او همچنان به تمرینان فردی و بدنسازی ادامه می دهد و مشخص نیست برای فردا شب ریکاوری خواهد شد یا خیر.

در صورتی که تب تئو هرناندز فردا صبح فروکش کند، می تواند بخشی از بازی حساس برابر ناپولی باشد؛ در غیر این صورت، این دیدار را از دست خواهد داد.

روسونری برای این بازی مجبور است بدون بازیکنان مهمی همچون آنته ربیچ و رافائل لیائو به مصاف ناپولی برود. دو شروع کننده ای که قطعا در سمت چپ برای میلان تفاوت ها را رقم می زدند.

اما در سمت ناپلی ماجرا و برای تیم ناپولی هم بازیکنانی همچون ماریو روی، لوبوتکا و زیلنسکی در دسترس خواهند بود؛ همان طور که اولیویه ژیرو برای میلان در دسترس می باشد اما آن ها نمی توانند از کالیدو کولیبالی، فابیان رویز و ویکتور اوسیمن برای تقابل با روسونری استفاده کنند.

علاوه بر این، لورنزو اینسینیه، کاپیتان ملی پوش ناپولی نیز غایب بزرگ این دیدار خواهد بود؛ چرا که او هنوز نتوانسته به تمرینات گروهی اضافه شود. جلسه تمرین بعدی ناپولی بسیار تعیین کننده خواهد بود اما به احتمال فراوان، برای این بازی در دسترس نخواهد بود که می تواند نقطه‌ی امیدی برای میلانی ها باشد.

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار