menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ستاره برزیلی رئال مادرید در حال بالا رفتن از پله‌های ترقی؛ بهترین بازیکن ماه لالیگا

ستاره برزیلی رئال مادرید در حال بالا رفتن از پله‌های ترقی؛ بهترین بازیکن ماه لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر لالیگا انتخاب شد. 

گزارش فوتبالی، وینگر جوان لوس بلانکوس در رقابت با ممفیس دپای مهاجم بارسلونا و آنتوان گریزمان ستاره اتلتیکو مادرید، موفق به کسب این عنوان شد و این جایزه روز یک شنبه پیش از دیدار لوس بلانکوس مقابل اتلتیکو مادرید به او اهدا خواهد شد. 

به نقل از سایت مارکا، پس از روی کار آمدن کارلو آنچلوتی، تحول بزرگی در سبک بازی‌ وینیسیوس به وجود آمد و به همراه کریم بنزما زوج درخشانی را در خط حمله رئال مادرید تشکل داده‌اند. وینیسیوس در فصل 2021-22 تاکنون 12 گل به ثمر رسانده و البته 7 پاس گل نیز در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است. او در حال حاضر با 10 گل، دومین گلزن برتر لالیگا محسوب می‌شود. نفر اول این لیست بنزما با 12 گل می‌باشد. 

وینیسیوس در 3 بازی کهکشانی‌ها در ماه نوامبر برابر تیم‌های رایو وایکانو، گرانادا و سویا موفق به زدن 2 گل شد و همچنین تیمش در هر سه دیدار 3 امتیاز را مال خود کرد تا در حال حاضر با اختلاف 8 امتیازی نسبت به سویا در صدر جدول قرار داشته باشد. شاگردان آنچلوتی توانسته‌اند فاصله قابل توجهی نیز با روخی بلانکوس و بارسلونا ایجاد کنند. رئالی‌ها با رقیب همشهری‌اش 10 امتیاز و با شاگردان ژاوی 16 امتیاز اختلاف دارد!

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار