menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 سندروم پول بی‌قرار به بوندسليگا هم رسید   میلیاردر دورگه در پی سرمایه‌گذاری در یک تیم آلمانی

سندروم پول بی‌قرار به بوندسليگا هم رسید!/ میلیاردر دورگه در پی سرمایه‌گذاری در یک تیم آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - یک تاجر ثروتمند و دورگه به دنبال سرمایه گذاری در فوتبال چندین کشور اروپایی و خرید سهام چندین باشگاه بعضاً سرشناس، هم اکنون نیز سرمایه‌ گذاری در فوتبال کشور آلمان و بوندسليگا را مد نظر خود قرار داده است و قصد خرید سهام یک باشگاه معتبر و سرشناس آلمانی را در اندیشه های خود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه تی آنلاین آلمان، چین لی، سرمایه‌ گذار آمریکایی - چینی قصد ورود به فوتبال ژرمن ها را دارد. لی که در حال حاضر در اسبیرگ دانمارک، نانسی فرانسه، اوستنده بلژیک، تون سوئیس و بارنزلی انگلستان نیز سرمایه‌ گذاری کرده است، شدیداً به فوتبال آلمان علاقه دارد. طبق این گزارش، این میلیاردر دورگه در خصوص فوتبال کشور آلمان می‌ گوید: "شرایط بوندسلیگا را به دقت زیر نظر گرفته‌ ام چون که به سرمایه‌ گذاری در فوتبال آلمان شدیداً علاقمند هستم. چندین باشگاه را زیر نظر دارم و منتظر فرصت مناسب برای ورود هستم."

چین لی در خصوص قانون ۵۰+۱ و سخت‌ تر شدن شرایط سرمایه‌ گذاری، چنین می‌ گوید: "قوانین وجود دارند و برای من هم صدق می‌ کنند. فقط باید شریک مناسب پیدا کنم و اهداف بلندمدت خود را ادامه دهم. اگر بتوانیم به فلسفه‌ی مشترکی از نظر ورزشی و مالی برسیم، من راضی خواهم بود و کار را آغاز خواهم کرد."

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار