menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رکورد ویژه مسی با هت‌تریک در پاس‌گل؛ از بارسلونا و آرژانتین تا پی‌اس‌جی

رکورد ویژه مسی با هت‌تریک در پاس‌گل؛ از بارسلونا و آرژانتین تا پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پانزدهم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پاریسن ژرمن و سنت اتین به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پی اس جی موفق شد با درخشش مسی و دادن سه پاس گل توسط او، با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی با دادن سه پاس گل مقابل سنت اتین، اصطلاحا در دادن پاس گل هت‌تریک کرد و بدین ترتیب یک رکورد ویژه را برای خود به ثبت رساند. این پنجمین باری است که لیونل مسی در یک بازی سه پاس‌گل می دهد. مسی پیش از این سه بار در بارسلونا و یک بار در تیم ملی آرژانتین این کار را انجام داده بود و در یک بازی سه پاس گل داده بود. بدین ترتیب لیونل مسی تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال شد که در سه تیم مختلف در دادن پاس گل هت‌تریک می کند و در یک بازی سه پاس گل می دهد.

مسی با سه پاس گلی که مقابل سنت اتین به هم‌تیمی های خود داد، اکنون به تعداد 318 پاس‌گل در دوران حرفه ای خود رسیده است که این عدد هم یک عدد قابل توجه است و بیانگر این قضیه است که لیونل مسی با وجود اینکه در پست مهاجم و وینگر بازی می کند اما در بحث خلق موقعیت و دادن پاس‌گل به هم‌تیمی های خود هم بسیار فعال است.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار