menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پوچتینو سرانجام سکوتش را درباره شایعات پیوستنش به منچستریونایتد را شکست

پوچتینو سرانجام سکوتش را درباره شایعات پیوستنش به منچستریونایتد را شکست

پایگاه خبری فوتبالی - پس از قوت گرفتن شایعات درباره رفتن مائوریسیو پوچتینو به منچستریونایتد، سرانجام سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن سکوتش را شکست. 

به گزارش فوتبالی، در ابتدای هفته پس از شکست 4-1 مقابل واتفورد، سران شیاطین سرخ تصمیم به اخراج اوله گونر سولشر گرفتند و این سرمربی نروژی پس از 3 فصل حضور در الدترافورد، از این باشگاه خداحافظی کرد. حالا یکی از اخبار داغ اروپا، بحث جانشینی سولشر می‌باشد و در چند روز گذشته، نام مائوریسیو پوچتینو بیش از هر کاندید دیگری به گوش می‌رسد و مدیران منچستریونایتد معتقدند که او برای آمدن به این باشگاه، حاضر به ترک پاریس می‌باشد. 

پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان گفت: "من بچه نیستم. تمامی زندگی‌ام را مشغول فوتبال بازی کردن بودم و حالا 12 سال است که سرمربی هستم. در حرفه‌ای کار می‌کنیم که شایعات همیشه وجود دارند و این موضوع برای من قابل درک است، اما نمی‌تواند حواس مرا از هدفم پرت کند. باید با شایعات زندگی کنیم. من تمرکزم روی کارم است و باید تلاش کنیم تا بازیکنان بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. من در پاریسن ژرمن خوشحالم و فردا برای کسب 3 امتیاز تلاش خواهیم کرد."

پوچتینو در ادامه افزود: "به پاریسن ژرمن احترام می‌گذارم و نمی‌خواهم راجع به باشگاه دیگری صحبت کنم. نمی‌خواهم با صحبت کردنم اشتباه کنم. من بازیکن پاریس بودم و عاشق این باشگاه و هوادارانش هستم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار