menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 سخنان مهم رئیس رئال‌مادرید در مجمع اعضای باشگاه  حمایت قاطع پرز از پروژه سوپرلیگ

سخنان مهم رئیس رئال‌مادرید در مجمع اعضای باشگاه/ حمایت قاطع پرز از پروژه سوپرلیگ

پایگاه خبری فوتبالی - جلسه مجمع اعضای باشگاه رئال مادرید اسپانیا امروز برگزار شد و رئیس کهکشانی های مادریدی در این نشست صحبت های مهمی را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی و اسپانیایی، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در نشست مجمع اعضای این باشگاه اسپانیایی صحبت های مهمی را مطرح کرد که بخشی از مهم ترین آن ها را در ادامه می خوانید:

"از نظر ورزشی، یکی از موفق ترین لحظات تاریخ خود را سپری کردیم. در دوران کرونا، در ورزشگاه دی استفانو قهرمان لالیگا شدیم. سال گذشته تا پایان برای دستیابی به اهداف تلاش کردیم و در چمپیونزلیگ مقابل چلسی شکست خوردیم که قهرمان مسابقات شد."

ریاست کهکشانی های مادریدی در ادامه نیز چنین گفت:

"یک مدافع بزرگ همچون داوید آلابا را خریدیم که از یک باشگاه دوست یعنی بایرن مونیخ به ما ملحق شد. همین طور ادواردو کاماوینگا که یکی از آینده دارترین هافبک های حال حاضر فوتبال دنیاست. برخی بازیکنان قرضی هم برگشتند. پروسه بازسازی هم برای ایجاد ثبات آغاز شده است. هفت نفر از بازیکنان ما در تورنمنت یورو حضور داشتند و چهار نفر در تورنمنت کوپا آمریکا. سه نفر دیگر نیز به رقابت های المپیک رفتند. بهترین ها را در هر پست داریم و به همین خاطر، دو بازیکن ما مدعی توپ طلا هستند؛ کریم بنزما و لوکا مودریچ. همچنین تیبو کورتوا نامزد جایزه بهترین دروازه بان سال 2021 شده است. پروژه ای که توسط یکی از بهترین مربیان دنیا یعنی کارلو آنچلوتی رهبری می شود."

فلورنتینو پرز در مورد پروژه سوپرلیگ اروپا و حواشی پیرامون این موضوع، این چنین اظهار نظر کرد:

"این فقط یک تورنومنت برای قهرمانی نیست، بلکه تلاش می کند پویایی فوتبال را تغییر دهد؛ در غیر این صورت فوتبال به پایان خواهد رسید. سوپرلیگ به قهرمانی های هر کشور احترام می‌ گذارد و شفاف‌ تر خواهد بود. همچنین به هواداران احترام می‌ گذارد، زیرا هواداران اکنون از فوتبال فرار می‌ کنند. اتحادیه اروپا هر گونه گفت و گو در مورد سوپرلیگ را رد می کند، چگونه رئیس اتحادیه اروپا می تواند به رئیس یکی از مهم ترین باشگاه ها (آنیلی، رئیس یوونتوس) توهین کند؟ ما باید به اتحادیه فوتبال اروپا یادآوری کنیم که رئال مادرید کیست؛ باشگاهی که در سال 1902 تأسیس شد و در تمام نوآوری های فوتبال شرکت داشت و پرافتخارترین باشگاه است."

پرز همچنین اعلام کرد که الخاندرو سانز، عضو افتخاری باشگاه آهنگ ویژه رئال مادرید را به پایان رسانده است و گفت:

"هیچ کس بالاتر از قانون نیست؛ ما به دادگاه اعتماد داریم و تسلیم این فشارهای غیر قانونی نخواهیم شد."

پرز در خصوص توافق لالیگا با صندوق سرمایه گذاری بین المللی CVC نیز چنین واکنش نشان داد:

"یک معامله بی معنی. پروژه سوپرلیگ از باشگاه‌ ها در برابر قانون بازی جوانمردانه مالی محافظت می‌ کند. ما باعث می‌ شویم هواداران فوتبال را کنار بگذارند، مثلاً آژاکس دو سال پیش به نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و در فصل بعد از طریق پلی آف به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت؛ این در سوپرلیگ نباید وجود داشته باشد. البته تغییراتی در سوپرلیگ ایجاد خواهد شد و پیشنهادات باز خواهد بود."

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار