menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 افشاگری بیلد از برخورد زشت بواتنگ با مدیر بایرن  تو ساکت باش

افشاگری بیلد از برخورد زشت بواتنگ با مدیر بایرن: تو ساکت باش!

پایگاه خبری فوتبالی - ژروم بواتنگ در سال ۲۰۱۸ یک حاشیه دیگر برای بایرن مونیخ ایجاد کرده است!

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه بیلد آلمان، ژروم بواتنگ یکی از پر حاشیه‌ ترین بازیکنان چند سال گذشته بایرن مونیخ بوده است! به جز ماجرای درگیری او با نامزد قبلیش که دادگاهی و علنی هم شد، حالا بیلد خبر از یک درگیری دیگر می‌ دهد.

بیلد می‌ گوید در سال ۲۰۱۸ یک درگیری لفظی بین ژروم بواتنگ و حسن صالح حمیدزیچ رخ داده است. در جریان بازی‌ های لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و آ ا ک آتن یونان، بواتنگ و صالح حمیدزیچ درگیر می‌ شوند. نیکو کواچ، سرمربی وقت بایرن مونیخ برای خط دفاعی به متس هوملس و نیکلاس زوله علاقمند بوده و این دو بازیکن را در ترکیب تیم قرار می‌ دهد. اما بواتنگ از این انتخاب ناراحت شده و وارد بحث با کواچ می‌رشود.

حسن صالح حمیدزیچ برای میانجی گری وارد عمل می‌ شود و از بواتنگ می‌ خواهد آرام باشد. به نظر می‌ رسد واکنش بواتنگ به حسن صالح حمیدزیچ چنین بوده است:

"این مسأله به تو ربطی ندارد و تو چیزی برای گفتن نداری. ساکت باش!"

این ماجرا تا به امروز علنی نشده بود و به نظر می رسد این یکی از دلایلی بود که بایرن مونیخ قرارداد بواتنگ را تمدید نکرد. مدافع سابق مانشافت حالا در فرانسه و تحت هدایت پیتر بوش یعنی المپیک لیون بازی می‌ کند.

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار