menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ تمرین شاد رونالدو در پرتغال به همراه دوست قدیمی خود در رئال مادرید

عکس؛ تمرین شاد رونالدو در پرتغال به همراه دوست قدیمی خود در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - با شروع فیفادی و بازی های ملی بازیکنان مختلف راهی اردو های ملی شده اند و کریستیانو رونالدو هم به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال، شهر منچستر را ترک کرده و به کشور خود پرتغال بازگشته است تا در اردوی تیم ملی کشورش حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو و په په دو دوست قدیمی هستند آن ها از سال ها پیش و از زمان حضور رونالدو در رئال مادرید یعنی سال 2009 رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند چرا که په په هم در آن زمان در رئال مادرید حضور داشت و با رونالدو صمیمیتی ویژه پیدا کرد.

اکنون در تمرینات پرتغال می بینیم که رونالدو و په په در کنار سایر بازیکنان پرتغال یک تمرین شاد را برگزار می کنند. به نظر می رسد که در این بخش تمرینی آن ها مشغول انجام تمرین "آقا وسط" هستند و کریستیانو رونالدو در وسط قرار گرفته است و به دنبال گرفتن توپ از سایر بازیکنانی است که در حال پاس‌کاری هستند.

رفاقت رونالدو و په په به شکلی است که در فصل گذشته، رونالدو به تعداد بازیکنان پورتو به په په پیراهن خودش را داده بود تا آن ها را به بازیکنان پورتو بدهد. رونالدو و په په در رئال مادرید بین سال های 2009 تا 2017 هم‌تیمی بودند تا اینکه په په از رئال مادرید رفت و رونالدو هم سال پس از آن از رئال مادرید جدا شد اما رفاقت آن ها در تیم ملی پرتغال ادامه پیدا کرد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار