menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ژاوی نظر نهایی‌اش را در خصوص پیشنهاد بارسلونا اعلام کرد

ژاوی نظر نهایی‌اش را در خصوص پیشنهاد بارسلونا اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی باشگاه السد قطر از سران این باشگاه خواست تا با خروج او و رفتنش به بارسلونا موافقت کنند. 

به گزارش فوتبالی، ظهر روز چهارشنبه مقامات باشگاه بارسلونا به دوحه رفتند تا با مسئولان السد در خصوص ژاوی که در حال حاضر گزینه اول و اصلی برای جانشین کومان است، مذاکره کنند. چند ساعت بعد، رئیس السد با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که هدف آن‌ها، حفظ ژاوی حداقل تا پایان فصل است و فعلا اجازه خروج این سرمربی 41 ساله را نخواهند داد. 

به نقل از سایت گل، چهارشنبه شب السد و الدوحیل در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که در پایان، دو تیم به تساوی پرگل 3-3 رسیدند. ژاوی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "چند روز است که با بارسلونا در تماس هستم و همه چیز تمام شده است. حالا بستگی به مذاکرات بین دو باشگاه دارد و آن‌ها باید به توافق برسند. بارسا برای مذاکره آمده است و همه ما مشتاق و هیجان زده‌ هستیم."

ژاوی در ادامه افزود: "واقعا می‌خواهم به خانه بروم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. من با السد قرارداد دارم و حالا باشگاه‌ها با هم مذاکره می‌کنند. هر دو طرف از خواسته من آگاه هستند."

با این وجود، خبرگزاری‌های نزدیک باشگاه بارسلونا از نهایی شدن مذاکرات خبر می‌دهند و ادعا می‌کنند که ژاوی به زودی سرمربی بارسا خواهد شد.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار