menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 صحبت‌های کومان پس از شکست در ال‌کلاسیکو

صحبت‌های کومان پس از شکست در ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا معتقد است که علیرغم شکست برابر رئال مادرید، فاصله چندانی از نظر سطح و کیفیت با آن‌ها ندارند. 

به گزارش فوتبالی، عصر امروز (یک شنبه) دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از چهارچوب هفته دهم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند که در پایان، لوس بلانکوس با گل‌های آلابا و وازکز در مقابل تک گل سرخیو آگوئرو، به پیروزی 2-1 دست یافتند و به صدر جدول صعود کردند. 

به نقل از مارکا، کومان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "در نیمه اول خوب کار کردیم و توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم. شانس خیلی خوبی برای جلو افتادن داشتیم. اما در نیمه دوم آن‌ها توانستند کار خودشان را بکنند و به خوبی دفاع کنند. نتوانستیم زهردار ظاهر شویم. در مقابل ضد حملات آن‌ها باید هوشیار باشید. حتی در زمانی که نتیجه بازی 2-1 بود، تیم تلاش خود را برای به تساوی کشاندن بازی انجام داد. من ناراحت هستم، اما نه از عملکرد شاگردانم. در ال‌ کلاسیکو شکست بیشتر از هدر رفتن 3 امتیاز معنی می‌دهد. اما زمانی برای ناامید بودن نداریم. در روز چهارشنبه یک دیدار مهم داریم و راهی جز بلند شدن و آماده سازی نداریم. من ناراحتی هواداران درک می‌کنم، اما امروز نشان دادیم که اصلا از رئال مادرید بدتر نیستیم. اگر به جای اینکه با یک گل عقب بیافتیم، یک گل جلو می‌افتادیم، شرایط به کلی تغییر می‌کرد."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار