menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 تحقیر فراموش نشدنی منچستریونایتد در تئاتر رویاها  صلاح حکم اخراج سولشر را امضا کرد

تحقیر فراموش نشدنی منچستریونایتد در تئاتر رویاها/ صلاح حکم اخراج سولشر را امضا کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول موفق شد در دیداری حساس برابر رقیب دیرینه خود منچستریونایتد به پیروزی پر گل 0-5 برسد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته نهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و لیورپول از ساعت 19 در ورزشگاه الدترافورد به میدان رفتند. پیش از شروع این دیدار، منچستریونایتد با 14 امتیاز در رده هفتم و لیورپول با 18 امتیاز در رتبه سوم قرار داشت. 

در  این دیدار لیورپول نیمه اول را طوفانی آغاز کردند و نسخه شیاطین سرخ را در همان دقایق ابتدایی پیچیدند. در دقیقه 5، نبی کیتا موفق شد گل اول را وارد دروازه دخیا کند. در دقیقه 13، دیگو ژوتا اختلاف را دو برابر کرد تا به سولشر و منچستریونایتد شوک وارد شود. در دقیقه 38، محمد صلاح حساب کار را 3-0 کرد و این پایان کار در این نیمه نبود و این وینگر مصری موفق شد در دقیقه 45+5 نیز یک گل دیگر به ثمر برساند تا لیورپول با نتیجه 4-0 در نیمه اول پیروز شود و پس از سوت پایان نیمه، خیلی از تماشاگرهای منچستریونایتد از ورزشگاه خارج شدند و دیگر میلی به تماشای باخت سنگین تیم‌شان نداشتند. 

در نیمه دوم صلاح موفق شد هت تریک کند. در دقیقه 50، صلاح توانست با پاس گل جردن هندرسون، پنجمین گل را نیز بزند. در دقیقه 53، کریستیانو رونالدو توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما کمک داور ویدئویی گل را نپذیرفت. در دقیقه 60 نیز پل پوگبا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا نمایش افتضاح شیاطین سرخ در الدترافورد برابر رقیب تاریخی، تکمیل شود و در نهایت لیورپول با نتیجه 5-0 پیروز شود. 

خلاصه دیدار منچستریونایتد - لیورپول

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار