menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 قابی ماندگار در پارک ده پرنس؛ مسی در آغوش رونالدینیو با تیپی جالب

قابی ماندگار در پارک ده پرنس؛ مسی در آغوش رونالدینیو با تیپی جالب!

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن موفق شد در هفته سوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2021/22، لایپزیش را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و همچنان بالاتر از منچسترسیتی صدر نشین گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

به گزارش فوتبالی، اما پیش از این بازی یک صحنه دیدنی رخ داد و آن هم مربوط به دیدار رونالدینیو با لیونل مسی بود. رونالدینیو برای این بازی راهی ورزشگاه پارک ده پرنس شده بود و پیش از آغاز این بازی وارد چمن شد و با لیونل مسی دیدار داشت و او را در آغوش کشید و بدین ترتیب قابی ماندگار از این بازی به ثبت رسید. رونالدینیو در آغاز این بازی میکروفون را هم به دست گرفت و سخنان کوتاهی داشت.

مسی و رونالدینیو دو دوست صمیمی هستند. آن ها در سال های اول بازیگری مسی در بارسلونا با هم هم‌تیمی بوده اند و البته خود رونالدینیو هم سابقه بازی در پی اس جی را داشته است و قبل از اینکه راهی بارسلونا شود، در پاریسن ژرمن توپ زده است. اسطوره برزیلی به مدت دو سال از سال 2001 تا 2003 بازیکن پی اس جی بوده است و اکنون برای دیدن بازی پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا راهی پارک ده پرنس شد و با مسی دیدار کرد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار