menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 آمار پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال که ممکن است به بارسلونا برگردد

آمار پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال که ممکن است به بارسلونا برگردد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز، از نظر تعداد جام هایی که فتح کرده، پر افتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال به شمار می رود چرا که این ستاره انواع و اقسام تورنمنت های مختلف را کسب کرده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن تجربه کسب جام‌هایی نظیر کوپا آمریکا، جام کنفدراسیون ها، لیگ اروپا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا، جام باشگاه های جهان، لالیگا، سری آ، لیگ فرانسه، جام حذفی اسپانیا، سوپرجام اسپانیا، جام حذفی ایتالیا، جام حذفی فرانسه، جام اتحادیه فرانسه، لیگ برزیل، طلای المپیک و ... را دارد.

آلوز پس از فسخ قراردادش با سائوپائولو در اوایل سپتامبر بدون تیم است. این شرایط خاص باعث شده تا این بازیکن منتظر ژانویه باشد تا تیم جدیدش را انتخاب کند. یکی از احتمالات این است که این بازیکن به بارسلونا برگردد و آبی و اناری ها را به عنوان مقصد خود انتخاب کند.

دنی آلوز بین سال های 2008 تا 2016 در بارسلونا حضور داشته است و عملکرد خوبی در این تیم داشته است. آلوز در 391 بازی، 21 گل زده، 101 پاس‌گل داده و 23 جام فتح کرده است. جدال های او در پست دفاع راست بارسلونا با کریستیانو رونالدو به عنوان وینگر چپ رئال مادرید در ال کلاسیکو ها دیدنی بود.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار