menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ستاره رئال مادرید  دیدار ال‌کلاسیکو بدون مسی هم بهترین بازی دنیا است

ستاره رئال مادرید: دیدار ال‌کلاسیکو بدون مسی هم بهترین بازی دنیا است

پایگاه خبری فوتبالی - علیرغم حضور نداشتن ستارگانی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در دو تیم بارسلونا و رئال مادرید، کریم بنزما ستاره فرانسوی لوس بلانکوس معتقد است که ال کلاسیکو هنوز بهترین بازی فوتبال در اروپاست. 

به گزارش فوتبالی، یک هفته دیگر دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. بارسلونا در این فصل شروع خوبی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نداشته است. آن‌ها در اروپا، در دو دیدار اول خود مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا متحمل دو شکست 3-0 شدند و در لالیگا نیز وضعیت جالبی در جدول ندارند. کاتالان‌ها با 12 امتیاز از 7 بازی در رده نهم قرار دارند. در آن سمت اما، رئال مادرید با 3 امتیاز اختلاف نسبت به رئال سوسیداد صدرنشین، در رده دوم است. 

به نقل از مارکا، ستاره سابق لیون در گفت و گویی با ESPN راجع به اهمیت دیدار رئال مادرید - بارسلونا گفت: "برای من، ال کلاسیکو همان معنی سابق را دارد و بهترین بازی فوتبال است. این دیدار هیچ ارتباطی به بازیکنانی که رفته‌اند و یا آمده‌اند، ندارد. رئال مادرید و بارسلونا دو باشگاه بزرگ تاریخی هستند. اسم‌ها تغییر می‌کنند، اما قبل از آن، زین الدین زیدان، رونالدینیو و اتوئو حضور داشتند. بازی ال کلاسیکو، همیشه ال کلاسیکو خواهد بود."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار