menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 علاقه بارسلونا به جذب بازیکنی که هدف رئال مادرید است

علاقه بارسلونا به جذب بازیکنی که هدف رئال مادرید است

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی در سال آخر قرارداد خود با باشگاه لندنی قرار دارد و همین مسئله موجب می شود که این بازیکن در تابستان آینده تبدیل به یک بازیکن آزاد شود و تیم های مختلف به طور رایگان برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در تابستان گذشته هر دو مدافع وسط خود یعنی سرخیو راموس و رافائل واران را از دست داد و اکنون در این فصل از زوج ادر میلیتائو و داوید آلابا استفاده می کند که البته این زوج هم دچار مصدومیت شده است و به نظر می رسد که نوبت به بازی کردن بازیکنانی مثل وایخو برسد. نیاز به یک مدافع در رئال مادرید احساس می شود و آنتونیو رودیگر می تواند گزینه مناسبی برای مادریدی ها باشد.

اما روزنامه آ اس گزارش داده است که بارسلونا هم اخیرا به جذب آنتونیو رودیگر علاقه نشان داده است و آبی و اناری ها هم مثل رئال مادرید به جذب یک مدافع وسط نیاز دارند و با توجه به شرایط مالی بارسا، آن ها رودیگر را که در تابستان تبدیل به یک بازیکن رایگان خواهد شد، ترجیح می دهند و او را به چشم یک هدف نگاه می کنند.

باید دید که شرایط در این خصوص به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار