menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ خوابیدن بازیکن آرژانتین پشت دیوار دفاعی به سبک مسی

عکس؛ خوابیدن بازیکن آرژانتین پشت دیوار دفاعی به سبک مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در بازی مقابل پرو موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر با به حساب خودش در بازی های مقدماتی جام جهانی قطر 2022 واریز کند.

به گزارش فوتبالی، در دقایق ابتدایی این بازی یک صحنه جالب رقم خورد و آن هم خوابیدن رودریگو دی پائول، بازیکن آرژانتینی و دوست صمیمی مسی پشت دیوار دفاعی تیم ملی آرژانتین روی ضربه کاشته پرو بود. مدت زیادی است که تیم های مختلف این ترفند را به کار می‌گیرند و یک نفر را پشت دیوار دفاعی به صورت خوابیده قرار می دهند تا تیم حریف از زیر دیوار دفاعی موفق به گلزنی نشود.

در دقیقه 6 بازی آرژانتین و پرو هم همین اتفاق افتاد و رودریگو دی پائول پشت دیوار دفاعی آرژانتین خوابید اما یک نکته بامزه در آن وجود داشت و آن هم خوابیدن دی پائول پشت دیوار دفاعی، دقیقا به سبک لیونل مسی بود. مسی در پی اس جی هم یک بار به همین سبک و به صورت نیم‌خیز شده پشت دیوار دفاعی خوابید که تصویر آن در شبکه های اجتماعی وایرال شد. اکنون دی پائول در تیم ملی آرژانتین این کار را انجام داد و به صورت نیم‌خیز شده پشت دیوار دفاعی قرار گرفت.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار