menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پدربزرگ مدافع ملی‌پوش اسپانیا  رئال مادرید  هرگز

پدربزرگ مدافع ملی‌پوش اسپانیا: رئال مادرید؟ هرگز!

پایگاه خبری فوتبالی - پدرو پورو یکی از درخشان ترین بازیکنان لیگ پرتغال به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، دفاع راست اسپانیایی سطح خیلی خوبی از خودش ارائه داده و به لطف عملکرد خوبش در تیم ملی اسپانیا هم جای گرفته است. پورو اخیرا عنوان بهترین مدافع ماه فوتبال پرتغال را هم کسب کرده است. حالا آنتونیو سوسدا پدربزرگ این بازیکن گفته است که دوست ندارد که این بازیکن اسپانیایی در آینده به سانتیاگو برنابئو برود. پدربزرگ پورو گفت:"همیشه به من زنگ می زنند و در این باره می پرسند. باید صادق باشم. دوست دارم که پدرو یک سال دیگر در اسپورتینگ بماند چرا که سیستم این تیم برایش مناسب است. علاقه رئال مادرید؟ هرگز! ترجیح می دهم که در اسپورتینگ بماند. من همیشه طرفدار بارسلونا بوده ام. به هیچ وجه علاقه ای به رئال مادرید ندارم. اگر نوه ام به رئال مادرید برود طرفدار خودش خواهم بود اما طرفدار تیمش نه."

سوسدا می گوید که مشکلی با پیوستن نوه اش  به اتلتیکو ندارد:" اتلتیکو را دوست دارم. سیمئونه سیستمی دارد که دوست دارم. با شجاعت بازی می کنند. بسیار خوب می دوند و بازی می کنند. این برای پدرو خوب است. قطعا بارسا با ژاوی، اینیستا و مسی را دوست دارم اما در حال حاضر تیم باهوش نیست. نمی دانم آیا تا همیشه می تواند در اسپورتینگ بماند یا نه. با این وجود دوست دارم به اتلتیکو برود. او هرگز به پورتو یا بنفیکا نخواهد رفت چرا که این یک خیانت است و برایش مناسب نیست. "

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار