menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 مانچینی  دوناروما بهترین دروازه‌بان دنیاست

مانچینی: دوناروما بهترین دروازه‌بان دنیاست

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا مدعی است که جیانلوئیجی دوناروما بهترین دروازه‌بان دنیاست. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب دو تیم ایتالیا و اسپانیا از چهارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان لاروخا موفق شد با برتری 2-1 مقابل آتزوری، به فینال صعود کند و انتقام یورو 2020 را بگیرد. این شکست باعث شد تا نوار 37 بازی بدون شکست مانچینی و یارانش پاره شود. در این دیدار هواداران ایتالیا در سن سیرو به شدت دوناروما را هو کردند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، مانچینی پس از پایان بازی گفت: "فکر نمی‌کنم که روش ما مشکل داشت. اسپانیا بیشتر به این تاکتیک عادت داشت و مالکیت توپ بیشتری در اختیار داشتند. نیمه اول می‌توانست 1-1 به پایان برسد، اما کارت قرمز بونوچی روی نیمه دوم تاثیر گذاشت. نیمه دوم شانس زیادی به اسپانیا ندادیم و حتی توانستیم اختلاف را کم کنیم و امیدوار بودیم که بتوانیم گل تساوی را به ثمر برسانیم." 

مانچینی سرمربی سابق تیم‌های منچسترسیتی و اینتر در ادامه درباره ضربات پنالتی در دیدار مقابل اسپانیا در یورو 2020 گفت: "هیچ کس از زدن پنالتی منصرف نشد و بازیکنانم خیلی شجاع بودند. بعد از 120 دقیقه تلاش و بازی کردن، پنالتی زدن در دیدار ششم یورو کار آسانی نیست، اما خوشبختانه ما دوناروما، بهترین دروازه‌بان جهان را در اختیار داشتیم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار