menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 مهاجم سابق بارسلونا در راه رایو وایکانو؛ زوج «کهکشانی» برای فالکائو

مهاجم سابق بارسلونا در راه رایو وایکانو؛ زوج «کهکشانی» برای فالکائو؟

پایگاه خبری فوتبالی - الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی از شرایطش در اینتر راضی نیست و به جدایی فکر می کند.

به گزارش فوتبالی، سانچز در تیم اینزاگی به اندازه کافی بازی نمی کند و اینتر در نظر دارد که راه خروج را به رویش در ژانویه باز کند. دستمزد بالای این بازیکن هم مشکل ساز است و به سختی تیمی حاضر به پرداخت این دستمزد می شود مگر این که نراتزوری ها بخشی از آن را تقبل کنند.

حالا گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که سه باشگاه لالیگایی یعنی رایو وایکانو، والنسیا و بتیس به صورت جدی شرایط خرید الکسیس را دنبال می کنند. از این جمع جذاب ترین گزینه رایو وایکانو است. در حقیقت رایو که به تازگی به لالیگا برگشته با خرید رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی سابق منچستریونایتد و پورتو خبر ساز شده است و حالا الکسیس سانچز می تواند زوجی طلایی و کهکشانی را در کنار وی در خط حمله تیم مادریدی تشکیل بدهد.

الکسیس سانچز در دوران کونته یار دوازدهم اینتر بود. در حقیقت الکسیس در دوران کونته نیز فیکس نبود اما همیشه تعویضی اصلی تیم بود و می توانست به عنوان یار تعویضی به جای لوکاکو و لوتارو وارد زمین شود و قفل بازی را بگشاید. در حال حاضر اما اینزاگی اعتقادی به مهاجم شیلیایی ندارد و درها را به روی وی باز گذاشته است. اینتر نیز مشکلی با رفتنش ندارد چرا که از پرداخت بخشی ا دستمزد نجومی وی معاف خواهد شد.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار