menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 نایب رئیس بارسلونا  هرگز در فکر اخراج کومان نبوده‌ایم

نایب رئیس بارسلونا: هرگز در فکر اخراج کومان نبوده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان همچنان به کار خود در باشگاه بارسلونا ادامه می‌ دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، در حالی که با توجه به نتایج ضعیف رسانه ها از احتمال اخراج رونالد کومان، سرمربی هلندی توسط باشگاه کاتالانی خبر می دانند، اما به نظر می رسد این سرمربی ناکام در فصل جاری، فعلا در نیوکمپ و در جمع آبی اناری ها ماندنی است.

رافا یوستی، نایب رئیس باشگاه  بارسلونا درباره اخراج رونالد کومان گفت:

"ما هرگز به اخراج کومان فکر نکرده ایم. ما حتی برنامه B. را هم در نظر نگرفته ایم. هیچ چیزی تغییر نکرده است، ما به او اطمینان داریم."

از طرف دیگر، اخراج رونالد کومان هلندی برای مدیران باشگاه بارسلونا چیزی در حدود دوازده میلیون یورو ضرر مالی در پی خواهد داشت؛ هر چند که مدیریت باشگاه کاتالانی می گوید که مشکل مالی در این زمینه تعیین کننده نیست.

در روزهای گذشته و به دنبال عملکرد و نمایش های نا امید کننده آبی اناری ها، نام هاي بسیاری از سرمربیان قاره سبز در رسانه های مختلف اسپانیایی و اروپایی به عنوان جایگزین رونالد کومان هلندی برای نشستن روی نیمکت کاتالان ها منتشر شده بود ولی ریاست باشگاه و اعضای هیات مدیره بلوگرانا حتی بعد از شکست دو بر صفر شب گذشته تیم کاتالانی مقابل اتلتیکو مادرید نیز همواره از همکاری با سرمربی هلندی تیمشان اعلام حمایت کرده اند. 

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار