menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ تیپ خاص تیری آنری در امارات برای تماشای دربی شمال لندن

عکس؛ تیپ خاص تیری آنری در امارات برای تماشای دربی شمال لندن

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و تاتنهام در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفته اند و بدین ترتیب دربی شمال لندن را برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات جالب و حاشیه ای این بازی، حضور تیری آنری در ورزشگاه برای تماشای این دیدار است. تیری آنری که سالیان سال در آرسنال حضور داشته و یکی از درخشان ترین مهاجمان تاریخ این باشگاه به حساب می آید، برای تماشای بازی میان آرسنال و تاتنهام به ورزشگاه امارات رفته است و البته تصاویر او توسط دوربین ها گرفته شد و در شبکه های اجتماعی تبدیل به یک سوژه شد.

علت سوژه شدن تصاویر تیری آنری این است که او با تیپی ویژه به ورزشگاه آمده است و از کت و شلوار استفاده نکرده و مانند مهمان های رسمی به ورزشگاه نیامده است. در واقع تیری آنری کیت کلاسیک و قدیمی آرسنال را بر تن کرده است و به ورزشگاه آمده است تا به عنوان یک هوادار به تماشای این بازی بنشیند!

تیری آنری بین سال های 1999 تا 2007 در آرسنال حضور داشته است و در 254 بازی برای این تیم 174 گل به ثمر رسانده است و بدین ترتیب تبدیل به یکی از محبوب ترین چهره ها میان آرسنالی ها شده است.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار