menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پوچتینو  باید استعداد امباپه را با مسی و نیمار ترکیب کنیم

پوچتینو: باید استعداد امباپه را با مسی و نیمار ترکیب کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن مدعی است که راه استفاده از مثلث نیمار، لیونل مسی و کیلیان امباپه را می‌داند. 

به گزارش فوتبالی، مثلث مسی، نیمار و امباپه معروف به مثلث MNM، تنها 127 دقیقه در این فصل مجموعا در کنار هم بازی کرده‌اند و با این حال، صحبت‌هایی مبنی بر ناکامی پوچتینو در استفاده از این مثلث به گوش می‌رسد. مثلث MNM در دیدار برابر کلوب بروژ در لیگ قهرمانان به میدان رفتند و البته پاریسن ژرمن به تساوی ناامید کننده 1-1 بسنده کرد و هفته بعد در برابر لیون به پیروزی 2-1 دست یافتند. البته گل دوم پاریسن ژرمن بعد از تعویض لیونل مسی به دست آمد. 

به نقل از سایت مارکا، پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام و اسپانیول پیش از بازی چهارشنبه شب پاریسن ژرمن مقابل متز، در کنفرانس خبری گفت: "باید با تمرینات بیشتر، به هماهنگی برسیم. باید بیشتر کار کنیم تا این 3 نفر بتوانند بهتر هم دیگر را در زمین درک کنند. واضح است که به زمان بیشتر نیاز داریم. در دیدار برابر لیون، سیستم خود را از 4-3-3 به 4-2-3-1 تغییر دادیم. یک سری سوالات در مورد وضعیت، پست و نوع سازماندهی سیستم ما وجود دارد، اما به شما می‌گویم که با کمی زمان بیشتر، می‌توانیم خودمان را تطبیق بدهیم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار