menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 چه چیزی باعث تحول چلسی در نیمه دوم مقابل تاتنهام شد

چه چیزی باعث تحول چلسی در نیمه دوم مقابل تاتنهام شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - سزار آزپلیکوئتا کاپیتان اسپانیایی چلسی اذعان کرد که عصبانیت و خشم توماس توخل سرمربی آلمانی در بین دو نیمه، باعث شد تا آن‌ها بازی متفاوتی در نیمه دوم به نمایش بگذارند. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته دو تیم تاتنهام و چلسی از چهارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر به مصاف هم رفتند که در پایان، آبی‌های لندن با نتیجه 0-3 به پیروزی رسیدند. بازی دو تیم در نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسیده بود، اما شاگردان توخل در نیمه دوم توانستند با گل‌های تیاگو سیلوا، آنتونیو رودیگر و انگولو کانته، سه امتیاز را مال خود کنند. 

به نقل از سایت گل، سزار آزپلیکوئتا پس از پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: "توخل اصلا خوشحال نبود و البته خودمان نیز از عملکردمان راضی نبودیم. اگرچه می‌توانستیم نزدیک محوطه جریمه تاتنهام شویم، اما موفق به شوت زنی نبودیم. آن‌ها چند موقعیت خطرناک خلق کردند و حتی فرصت جلو افتادن نیز داشتند. در دوئل‌ها شکست می‌خوردیم و بعضی اوقات خیلی باز بازی می‌کردیم. اگر این شکلی بازی کنید، نمی‌توانید توقع پیروزی داشته باشید. نتیجه 0-0 در نیمه اول خیلی خوب بود. واکنش بازیکنان در نیمه دوم قابل تحسین بود. همه برای کسب پیروزی و سه امتیاز جنگیدند."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار