menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 سرمربی یوونتوس  فشار زیادی را حس می‌کردیم

سرمربی یوونتوس: فشار زیادی را حس می‌کردیم

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس تائید کرد که پس از شروع نامناسب در سری آ، آن‌ها فشار زیادی را روی خود حس می‌کردند و حالا امیدوار است که پیروزی 3-0 مقابل مالمو، نقطه تحول بیانکونری باشد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بانوی پیر موفق شد در دیدار برابر مالمو از دور نخست لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی 3-0 دست پیدا کند. الکس ساندرو، پائولو دیبالا و آلوارو موراتا گلزنان یووه در این بازی بودند. پیش از شروع این بازی، یوونتوس اصلا حال و احوال خوبی نداشت. آن‌ها از سه دیدار ابتدایی خود در سری آ، دو شکست و یک تساوی را در کارنامه خود ثبت کردند و با یک امتیاز در رده شانزدهم جدول جای دارند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، آلگری سرمربی سابق میلان پس از پایان بازی به اسپورت مدیاست گفت: "زمانی که در لیگ قهرمان بازی می‌کنید، همیشه یک مقدار فشار روی بازی تیم حس می‌کنید، مخصوصا زمانی که خارج از خانه و پس از سه بازی ناامید کننده در سری آ بازی می‌کنید. از نظر فنی، بازیکنان عملکرد خوبی داشتند، البته می‎توانستیم در برخی از دقایق نیمه اول، بهتر عمل کنیم. باید پیشرفت کنیم، اما این کاری را که از روز چهاردهم ماه آگوست آغاز کردیم، تغییر نمی‌دهد."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار