menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پیام اینستاگرامی رونالدو پس از شکست تلخ در اولین بازی لیگ قهرمانان

پیام اینستاگرامی رونالدو پس از شکست تلخ در اولین بازی لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد و یانگ بویز در هفته اول از دور گروهی رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت شیاطین سرخ در خانه حریف با نتیجه 1 بر 2 مغلوب شدند تا کریستیانو رونالدو و یارانش شروع ضعیفی را در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو با وجود گلزنی در این بازی نتوانست مانع از شکست تیمش شود و در دقیقه 72 توسط اوله گونار سولسشر تعویض شد. رونالدو که اولین بازی خود در دوره دوم حضورش در لیگ قهرمانان اروپا را با شکست پشت سر گذاشت، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، یک پست منتشر کرد.

رونالدو با انتشار این تصاویر نوشت:" این نتیجه ای نبود که می خواستیم. اما اکنون زمان ریکاوری و استراحت است و باید بر روی بازی بعدی تمرکز کنیم."

منچستر یونایتد در بازی بعدی خود در لیگ برتر انگلیس در خارج از خانه به مصاف وستهام یونایتد می رود و این بازی یکشنبه آینده برگزار خواهد شد و باید دید که واکنش شیاطین سرخ به شکست مقابل یانگ بویز چه خواهد بود هر چند که اکنون با شکست منچستر یونایتد در بازی اول لیگ قهرمانان اروپا آن ها جایی برای اشتباه در بازی های بعدی مرحله گروهی سی ال ندارند و بحث لیگ برتر انگلیس به طور کلی جدا از این قضیه است.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار