menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ستاره جوان رئال مادرید به خاطر خوشحالی جنجالی جریمه می‌شود

ستاره جوان رئال مادرید به خاطر خوشحالی جنجالی جریمه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این هفته از رقابت های لالیگا موفق شد در بازگشایی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 5 بر 2 سلتاویگو را شکست دهد و بدین ترتیب یک پیروزی دلچسب را در روزی که دوباره هوادارانش به ورزشگاه برگشتند، داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، یکی از گلزنان رئال مادرید در این پیروزی 5 بر 2، وینیسیوس جونیور بود. ستاره جوان برزیلی پس از اینکه موفق شد گل سوم رئال مادرید را به ثمر برساند، بسیار خوشحال شد و با حضور هواداران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نتوانست جلوی خودش را بگیرد و به میان هواداران رئال مادرید در سکو ها رفت و در نهایت به سختی و با دخالت پلیس توانست به زمین بازی برگردد و به خاطر این خوشحالی خود با کارت زرد از سوی داور مواجه شد.

برخی گمان می کردند که وینیسیوس به خاطر این خوشحالی خود و همچنین شکستن پروتکل های بهداشتی با جریمه نقدی و یا حتی محرومیت مواجه خواهد شد اما اکنون روزنامه مارکا گفته است که وینیسیوس جونیور به خاطر این خوشحالی خود با هیچ نوع محرومیتی مواجه نخواهد شد و جریمه نقدی یا محرومیت برای او در دستور کار نیست و تنها همان کارت زردی که از داور مسابقه گرفت در جای خود باقی خواهد ماند.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار