menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پیام ویژه آنچلوتی پس از بازگشایی برنابئو با پیروزی پرگل رئال مادرید

پیام ویژه آنچلوتی پس از بازگشایی برنابئو با پیروزی پرگل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته چهارم از رقابت های لالیگا موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 5 بر 2 سلتاویگو را شکست دهد و بدین ترتیب یک پیروزی شیرین را در بازگشت به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو جشن بگیرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید از زمان شیوع بیماری کرونا و قرنطینه‌ای که در پی آن ایجاد شد، تصمیم گرفت که روند بازسازی و پروژه ساخت ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی جدید را استارت بزند و در نهایت این پروژه اکنون به مراحل نهایی خود رسیده است؛ هر چند که هنوز کار ساخت و بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تکمیل نشده است.

رئال مادرید پس از مدت ها دوباره در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان رفت و در شب بازگشایی این ورزشگاه با نتیجه 5 بر 2 مقابل سلتاویگو به پیروزی رسید و شاگردان کارلو آنچلوتی عملکرد خوبی به خصوص در نیمه دوم این بازی داشتند چرا که در نیمه اول رئال مادرید با نتیجه یک بر دو مغلوب سلتاویگو شده بود.

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی پر گل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با انتشار تصاویری از خودش در حین این بازی در شبکه های اجتماعی نوشت:" یک پیروزی عالی برای جشن بازگشت به برنابئو با هوادارانمان. از حمایت شما ممنونم، زنده باد رئال مادرید"

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار