menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد مقابل نیوکاسل؛ خط حمله مخوف

رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد مقابل نیوکاسل؛ خط حمله مخوف

پایگاه خبری فوتبالی - آمادگی بدنی بالای کریستیانو رونالدو باعث شد تا در همین اولین بازی خود در منچستریونایتد در ترکیب اصلی قرار بگیرد و در اولدترافورد حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو که در واپسین روزهای فصل نقل و انتقالات تابستانی به تیم سابقش برگشته بود، در روزهای اخیر با تیم سولشر تمرین کرده بود و مربی نروژی نیز تصمیم گرفت که او را در ترکیب قرار بدهد. حضور جیدون سانچو، پوگبا و برونو فرناندز باعث می شود که یونایتد در فاز هجومی ترکیب قدرتمندی را داشته باشد هر چند که خط دفاعی نیز با حضور رافائل واران و مگوایر کاملا قدرتمند به نظر می رسد. شیاطین سرخ با ترکیب کنونی یکی از مدعیان جدی قهرمانی به شمار می روند و حالا بازگشت دوباره رونالدو به اولدترافورد قطعا ورزشگاه را منفجر خواهد کرد. 

ترکیب منچستریونایتد برای بازی امشب بدین شرح است: دخیا، ون بیساکا، مگوایر، واران، لوک شاو، ماتیچ، پوگبا، برونو فرناندز، گرینوود، کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو.

شیاطین سرخ از سه بازی اولشان هفت امتیاز گرفته اند و امید زیادی دارند تا با پیروزی در این هفته بتوانند صدرنشین شوند. نیوکاسل از طرفی از سه بازی آغازین خود فقط یک امتیاز کسب کرده است و به نظر می رسد که امشب کار سختی را در مقابل خط حمله مخوف تیم سولشر داشته باشد.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار