menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 واکنش عجیب تونی کروس به احتمال بازگشت به تیم ملی

واکنش عجیب تونی کروس به احتمال بازگشت به تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره آلمانی رئال مادرید از احتمال بازگشت به تیم ملی کشورش صحبت می‌ کند و در این زمینه، یک امیدواری عجیب هم طرح کرده است! 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر آلمان، بعد از مسابقات یورو ۲۰۲۰، تونی کروس، هافبک خوش نقش رئال مادرید از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد و با انتشار پیامی، علت آن را به هواداران توضیح داد. عملکرد هافبک آلمانی در رقابت های قهرمانی جام ملت های اروپا چندان مناسب و مطابق با انتظارات هواداران و کارشناسان فوتبال ژرمن ها واقع نشد و در این رابطه نیز انتقادات مختلفی از جانب آن ها متوجه تونی کروس شد. حتی برخی از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال آلمان از جمله لوتار ماتئوس، نسبت به نمایش های اخیر تونی کروس در مانشافت اعتراض داشته و انتقادات تندی را به عملکرد هافبک بازیساز کهکشانی ها داشته اند. طبق این گزارش، تونی کروس در خصوص بازگشت به تیم ملی آلمان چنین نظری دارد:

"صحبتی طولانی با هانسی فلیک داشتم. درباره برنامه و نظراتم با او صحبت کردم. هیچ بازگشتی به تیم ملی آلمان نخواهم داشت و امیدوارم هانسی آن قدر موفق باشد که دیگر به من نیاز پیدا نکند. امیدوارم او حتی به فکر تماس با من نباشد و مرا به تیم ملی دعوت نکند!"

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار