menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 واکنش ربیو به خبر حمله لفظی مادرش به نزدیکان پوگبا و امباپه

واکنش ربیو به خبر حمله لفظی مادرش به نزدیکان پوگبا و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - ورونیک مادر آدرین ربیو یکی از شخصیت های جنجال ساز در شب حذف فرانسه در مقابل سوئیس در یک هشتم نهایی یورو 2020 بود.

به گزارش فوتبالی، رادیو مونته کارلو گزارش داده است که در آن شب بعد از آن که پوگبا توپی را لو داد که منجر به گل تساوی سوئیس شد و امباپه هم در ضربات پنالتی موقعیتش را خراب کرد، مادر هافبک یوونتوس در سکوها با خانواده های بازیکنان دیگر وارد درگیری لفظی شد.

ربیو در مصاحبه با تلفه فوت در این باره صحبت کرد:" در سکوها اتفاقی رخ نداد. از شنیدن چنین چیزهایی شگفت زده شدم. با مادرم صحبت کردم و حرفهایش را باور کردم. وقتی به من گفته که اتفاقی نیافتاده یعنی واقعیت همین است. شاید در زمان استرس حرفی زده شده باشد اما کسی چه می داند که چه گفته شده است."

این هافبک  گفت که با پوگبا و امباپه در این باره صحبت نکرده است چرا که "نه از جانب آنها و نه از جانب من مشکلی وجود نداشت. نیازی نبود که با هم صحبت کنیم."

فرانسه در دو بازی مقابل بوسنی و اوکراین تن به تساوی داد و حالا باید بازیهای بعدی راهیابی به جام جهانی را جدی بگیرد تا خطر حذف از مسابقات را حذف نکند. آبی ها باید سه شنبه آینده بازی دیگری را مقابل فنلاند داشته باشند که این بار دیگر حق اشتباه نخواهند داشت.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار