menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 حضور فرزند مهاجم سابق بارسلونا در لیست اروپایی آنچلوتی

حضور فرزند مهاجم سابق بارسلونا در لیست اروپایی آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - در اتفاقی جالب، نام فرزند یکی از بازیکنان سابق بارسلونا و چلسی، در فهرست اروپایی کارلتو برای لیگ قهرمانان اروپا دیده می شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، در فاصله دو هفته مانده به اولین بازی رئال‌ مادرید در لیگ قهرمانان اروپا که مقابل اینتر برگزار خواهد شد، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی کهکشانی ها لیست چهل نفره بازیکنان خود را مشخص کرد.

در این لیست تمام بازیکنان مشهور و محبوب رئال مادرید حضور دارند و بازیکنان جوانی چون میگوئل گوتیرز، کاریلو، پابلو راموس و زامورا هم در آن حضور دارند که کمتر کسی این نام‌ ها را در زمین مسابقه شنیده است. یک نفر از این بازیکنان جوان اما نامی آشنا دارد، آندری گودیانسن.

آندری گودیانسن، فرزند نوزده ساله ایدور گودیانسن، مهاجم ایسلندی سابق تیم‌ های چلسی و بارسلوناست که حالا در کادر فنی تیم ملی ایسلند فعالیت می‌ کند و فرزندش راه پدر را ادامه نداد. آندری گودیانسن هنوز به ترکیب اصلی رئال مادرید نرسیده است اما تقابل این بازیکن جوان با رقیب دیرینه تیمش یعنی بارسلونا که تیم دوران بازی پدرش بوده، می‌ تواند اتفاقی جالب برای ایدور و هواداران بارسلونا باشد.

ایدور گودیانسن، پدر بازیکن جوان رئال مادرید، سابقه بارها پوشیدن پیراهن چلسی و بازی در لیگ برتر انگلستان را هم در کارنامه خود دارد.

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار