menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 افشاگری مدافع سابق بایرن مونیخ  فلیک به من گفت به لیون برو

افشاگری مدافع سابق بایرن مونیخ: فلیک به من گفت به لیون برو!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع سابق باواریایی ها در مصاحبه با رسانه آلمانی اعتراف کرد که هنوز هم به تیم ملی آلمان فکر می‌ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی اشپورت آینس، ژروم بواتنگ در آخرین روزهای نقل و انتقالاتی تابستان جاری و در انتقالی آزاد راهی لیون شد. طبق این گزارش، او در مصاحبه با رسانه آلمانی، از گذشته خود در مونیخ صحبت می‌ کند:

"در دو سال گذشته من بار دیگر به ثبات رسیده بودم اما پیش از آن یک سال و نیم بسیار سخت داشتم. مصدومیت های متعدد از ناحیه شانه مرا آزار داد. شرایط آسان نبود اما هانسی فلیک به من شانس خوبی داد. من هم از شانس استفاده کردم و برای بایرن مونیخ تلاش زیادی نشان دادم."

بواتنگ ۳۳ ساله در خصوص پیشنهاد لیون می‌ گوید:

"وقتی لیون به من پیشنهاد داد، با فلیک تماس گرفتم و او به من گفت لیون یک باشگاه خوب و بین المللی است. او به من گفت که اگر در لیون موفق شوم، برای من بسیار خوشحال می‌ شود. فلیک گفت که باید خودم تصمیم بگیرم و در نهایت به قلبم رجوع کنم."

مدافع سابق تیم ملی آلمان در رابطه با بازگشت به مانشافت این چنین عنوان کرد:

"نمی‌ خواهم بگویم که قطعا باید به تیم ملی آلمان بازگردم. در نهایت همه چیز به عملکرد شما بستگی دارد و نمایش شما نشان می‌ دهد که آیا لیاقت تیم ملی را دارید یا خیر. فعلا می‌ خواهم به آمادگی لازم برسم. اگر یک فصل خوب داشته باشم و همه چیز خوب پیش برود، همه چیز ممکن خواهد بود."

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار