menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 میلان در آستانه جذب نوجوان با استعداد و رکوردشکن پارما

میلان در آستانه جذب نوجوان با استعداد و رکوردشکن پارما

پایگاه خبری فوتبالی - فعالیت مدیران باشگاه میلان در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد و در جدیدترین اقدام، آن ها بازیکن نوجوان و رکوردشکن پارما را هدف گرفته اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، باشگاه میلان معامله خرید چاکا ترائوره، بازیکن نوجوان پارما را به ارزش ششصد هزار یورو تکمیل کرده است و اعلام رسمی این انتقال هم فردا خواهد بود.

پارما لایو، یکی از منابعی بود که در اوایل ماه جاری مدعی شد ترائوره در آستانه پیوستن به روسونری قرار دارد و حتی باشگاه پارما دو مرتبه برای تمدید قرارداد این بازیکن تلاش و اقدام کرده بود اما هر دو مرتبه مورد پذیرش ترائوره قرار نگرفت.

طبق گزارش گولیمو تروپو، خبرنگار خبرگزاری فورزا پارما، ترائوره با روسونری به توافق رسیده است و روز دوشنبه، روزی است که این بازیکن ساحل عاجی قراردادش را با میلان امضا خواهد کرد.

این گزارش تاکید و همچنین انتقاد می کند که چطور مدیریت باشگاه پارما، چنین بازیکن با استعداد و با پتانسیل بالایی را با مبلغی به ارزش کمتر از یک میلیون یورو از دست داده است.

این بازیکن در فصل گذشته و در سن شانزده سالگی، نخستین بازی خود در سری آ را برابر همین میلان انجام داد و با کسب همین تجربه، به اولین بازیکنی تبدیل شد که متولد سال 2004 باشد و تجربه بازی در سری آ را پیدا کرده باشد و این بازیکن نوجوان از این حیث، رکورددار شد.

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار