menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ لحظه‌ای که وینیسیوس باعث اخراج دروازه‌بان لوانته در وسط زمین شد

عکس؛ لحظه‌ای که وینیسیوس باعث اخراج دروازه‌بان لوانته در وسط زمین شد!

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز (دوشنبه)، رئال مادرید و لوانته در ورزشگاه سیوداد ده والنسیا به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی سه بر سه خاتمه یافت و در این بازی پر هیجان رئال مادرید متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی یک چهره ویژه برای رئال مادرید ستاره شد و خوش درخشید تا بدین ترتیب مانع از شکست رئال مادرید شود. وینیسیوس جونیور در این بازی علاوه بر اینکه دو گل به ثمر رساند، در دقایق پایانی این بازی هم موجب اخراج دروازه بان لوانته یعنی آیتور فرناندز شد.

در واقع در دقیقه 87 این بازی و در حالی که حساب کار سه بر سه مساوی بود. رئال مادرید روی یک ضد حمله سریع در حال حرکت به سمت دروازه حریف بود و وینیسیوس جونیور در حالی در وسط زمین صاحب توپ شد که آیتور فرناندز جلو آمده بود و وینیسوس با سرعت بالای خود در حال تک به تک شدن با او بود. وینیسیوس در وسط زمین به دنبال دریبل زدن و رد کردن توپ از فرناندز بود تا پس از آن مقابل دروازه خالی قرار بگیرد که در این میان آیتور فرناندز در وسط زمین با دست توپ را زد و با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد چرا که اگر وینیسیوس از او رد می شد به احتمال بسیار بالایی توپ را به گل تبدیل می کرد.


1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار