menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 بررسی آخرین خبرها از وضعیت نقل و انتقالات یوونتوس

بررسی آخرین خبرها از وضعیت نقل و انتقالات یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - کمتر از سه هفته تا اولین بازی یوونتوس در رقابت های سری آ ایتالیا فرصت باقی مانده و تا امروز هیچ بازیکن جدید و تاثیرگذاری برای یووه جذب نشده و همه در انتظار یک یا دو خرید پر سر و صدا هستند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه جدیدترین اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی تیم یوونتوس ایتالیا تا امروز را بررسی خواهیم کرد:

آرون رمزی:

هیچ اطلاعاتی درباره علاقه احتمالی میلان به رمزی وجود ندارد.

فدریکو برناردسکی:

بازیکن ملی پوش یوونتوس، در این فصل هم با بیانکونری خواهد بود و راهی تیم دیگری نمی شود.

خوان کوادرادو:

یوونتوس و کوادرادو هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد ندارند و او به زودی قرارداد خود را با این باشگاه ایتالیایی تمدید می کند.

میرالم پیانیچ:

این بازیکن رسما اعلام کرده می خواهد در یوونتوس بازی کند و آلگری نیز چراغ سبز نشان داده و حالا مدیران در حال بررسی شرایط هستند.

ماتیا د شیلیو:

رومئو آگرستی، خبرنگار مشهور نزدیک به باشگاه یوونتوس مدعی شد که د شیلیو توانسته نظر مساعد آلگری را جلب کند و در این فصل در بیانکونری باقی می ماند.

مانوئل لوکاتلی:

چهارمین جلسه بین یوونتوس و ساسولو برای لوکاتلی، آخر این هفته انجام خواهد شد و به نظر می رسد در این جلسه همه چیز مشخص می شود.

خرید هافبک:

گزینه های یوونتوس برای خط هافبک به پیانیچ و لوکاتلی محدود می شود و این دو بازیکن تنها خریدهای احتمالی یووه در خط هافبک هستند.

پائولو دیبالا:

سران اینتر وضعیت دیبالا را از مدیر برنامه او جویا شده اند، ولی یوونتوسی ها هیچ علاقه ای به مذاکره برای فروش این بازیکن ندارند.

دنیلو:

امروز رسانه مدیاست پیشنهاد روز گذشته بارسلونا برای خرید دنیلو را تایید کرد و مدعی شد یوونتوس برای این بازیکن برزیلی فقط 30 میلیون یورو نقد می خواهد.

خرید بازیکن:

رسانه های توتو اسپورت و مدیاست مدعی شدند که یوونتوس خریدی در سایر پست ها ندارد و آلگری از کیفیت ترکیب فعلی و اضافه شدن احتمالی لوکاتلی و پیانیچ اعلام رضایت کرده است.

الکس ساندرو:

با وجود دو پیشنهاد مناسب از انگلیس، سران یوونتوس علاقه ای به فروش ساندرو ندارند.

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار