menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 کالابریا  کمی احساسی ناراحتی دارم اما به خوبی ریکاوری می شوم

کالابریا: کمی احساسی ناراحتی دارم اما به خوبی ریکاوری می شوم

پایگاه خبری فوتبالی - داویده کالابریا که در اواخر فصل گذشته یک عمل جراحی بر روی زانوی خود انجام داد، به تازگی به تمرینات گروهی اضافه شده و در دیدار دوستانه برابر والنسیا نیز به میدان رفت.

به گزارش فوتبالی، میلان شب گذشته در چهارمین دیدار دوستانه پیش فصلش به مصاف والنسیا رفت و پس از کسب تساوی صفر صفر، سرانجام در ضربات پنالتی تن به شکست داد. میلان در این دیدار، بازی خوبی انجام داد و چندین موقعیت گلزنی ایجاد کرد اما در ضربات پایانی ناکام بودند و راده کرونیچ ضربه پنالتی خود را از دست داد.

پس از پایان بازی، داویده کالابریا در مصاحبه ای، از آخرین وضعیت مصدومیت و بهبودی اش خبر داد و گفت:

"خوشحالم از اینکه سرانجام به میادین بازگشتم، تنها هشت روز است که به تمرینات گروهی اضافه شدم و بنابراین هنوز در حال تکمیل بهبودی ام هستم."

"به دلیل عمل جراحی جزئی که داشتم، مدتی خارج از زمین مسابقه بودم و هنوز هم گاهی اوقات احساس ناراحتی دارم اما به خوبی در حال ریکاوری هستم. حالا دو بازی بزرگ دوستانه مهم دیگر مانند بازی برابر رئال مادرید دارم."

"باید آمادگی بدنی و ثبات تیمی خود را تقویت کنیم و در مسیر درستی قرار داریم. تیم های نیس و والنسیا از ما جلوتر بودند؛ نیس دو هفته و والنسیا یک هفته زودتر از ما، اردوهای پیش فصل خود را آغاز کرده اند. بنابراین این 7 یا 14 روز بیشتر، تفاوت زیادی ایجاد می کند. فکر می کنم به لحاظ بدنی، هم اکنون در شرایط خوبی هستیم."

9404

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار