menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 سه بازیکن سابق چلسی که مسیری متفاوت داشتند؛ از هازارد تا دی بروینه و لوکاکو

سه بازیکن سابق چلسی که مسیری متفاوت داشتند؛ از هازارد تا دی بروینه و لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروینه، ادن هازارد و روملو لوکاکو سه بازیکن بلژیکی هستند که هر سه‌ی آن ها زمانی را در چلسی توپ می زدند اما اکنون این سه بازیکن در سه باشگاه جدا از هم هستند و مسیری کاملا متفاوت را در دوران حرفه ای خود طی کرده اند.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد بیشتر از روملو لوکاکو و کوین دی بروینه در چلسی بوده است چرا که هم دی بروینه و هم لوکاکو در سال 2014 از چلسی جدا شدند و راهی باشگاه های دیگری شدند. اما ادن هازارد برای سال های بیشتری در چلسی ماند و تبدیل به یک اسطوره در این باشگاه شد و به نوعی با عملکرد خوب خود و درخشش هاش در این تیم، دل هواداران را به دست آورده بود. هازارد در نهایت در تابستان 2019 راهی رئال مادرید شد و اکنون در این باشگاه توپ می زند هر چند که عملکردش در رئال مادرید به قدری ضعیف و توام با مصدومیت های مختلف بوده که انتقاد های زیادی از او بر انگیخته شده است.

کوین دی بروینه پس از رفتن از چلسی، یک دوره را در ولفسبورگ گذراند و پس از آن راهی منچسترسیتی شد و اکنون کاپیتان من‌سیتی بوده و گواردیولا به او اعتماد دارد.

لوکاکو هم در باشگاه های مختلفی توپ زده است. او دورانی را در اورتون و منچستریونایتد داشته است و اکنون در اینتر بازیکن فوق العاده ای است که توانسته قهرمان سری آ شود و چلسی دوباره به دنبال جذب اوست.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار