menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 خشم لیدز از ضربه وحشیانه بازیکن بتیس که بازیکن حریف را مصدوم کرد

خشم لیدز از ضربه وحشیانه بازیکن بتیس که بازیکن حریف را مصدوم کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بازی شب گذشته لیدز و بتیس نشان داد که برای برخی بازیکنان بازیهای دوستانه معنی ندارد و حتی در بازیهای تدارکاتی پیش فصل هم کار را بیش از حد جدی می گیرند و باعث مصدومیت بازیکنان حریف می شوند!

به گزارش فوتبالی، لیدز در مقابل بتیس شب عجیبی داشت چرا که در نیمه اول دیگو یورنته به علت مصدومیت از زمین خارج شد و در نیمه دوم استروییک دیگر مدافع این تیم به علت تکل خشن نبیل فکیر مهاجم فرانسوی بتیس از زمین خارج شد.

در حقیقت استروییک و فکیر برای توپ مبارزه می کردند که ناگهان مهاجم بتیس ضربه ای خشونت بار را به بازیکن لیدز زد و باعث مصدومیت وی شد. در حقیقت در این صحنه مدافع 21 ساله هلندی لیدز قصد حفظ توپ را داشت اما فکیر از این که نتوانسته توپ را بگیرد عصبانی شد و لگد خشونت آمیزی به او زد. مدافع لیدز به خاطر این مصدومیت مجبور شد که از زمین خارج شود و بعد از آن بسته یخ را روی پایش گذاشت.

باشگاه لیدز از این حرکت عصبانی شد و با بازنشر حرکت فکیر در صفحه توئیترش نوشت:" بازی دوستانه بود؟" و البته هواداران تیم انگلیسی نیز از این ضربه به شدت خشمگین و دلخور بودند.

بتیس در این بازی دوستانه در مقابل لیدز با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار