menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ سوژه شدن نحوه لباس پوشیدن بکام در دیدار با پوگبا

عکس؛ سوژه شدن نحوه لباس پوشیدن بکام در دیدار با پوگبا

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی دیوید بکهام، اسطوره منچستر یونایتد و رئال مادرید با پل پوگبا دیدار داشته است که البته این دیدار حاشیه ساز شده و باعث ایجاد سوژه های جالب هم برای دیوید بکهام و هم برای پل پوگبا شده است.

به گزارش فوتبالی، دیوید بکهام خود سال ها در خط هافبک منچستریونایتد توپ می زد و تبدیل به اسطوره این باشگاه شده بود و اکنون با پوگبایی دیدار کرده است که علی‌رغم سال ها حضور در منچستریونایتد اما همواره حواشی زیادی داشته است و در بیشتر نقل و انتقالات حرف و حدیث هایی پیرامون جدایی اش از منچستر یونایتد مطرح بوده است.

اکنون در این دیدار دوستانه پوگبا و دیوید بکهام علاوه بر لباس های جالب پوگبا، که همواره در جا های مختلف لباس هایی متفاوت می پوشد و مورد توجه قرار می گیرد، طرز لباس پوشیدن دیوید بکهام هم سوژه شده است.

بکهام همواره به عنوان یک مدل و یک انسان شیک‌پوش شناخته می شود اما در اینجا می بینیم که در حالی که دمپایی پوشیده است، پایین شلوارش را هم درون جوراب خود گذاشته است و بدین ترتیب همین قضیه موجب سوژه شدن او شده است چرا که به نظر می رسد او در این موقعیت بیش از حد به خود آسان گرفته است!

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار