menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 دو مدافعی که می‌توانند جانشین واران در رئال مادرید شوند

دو مدافعی که می‌توانند جانشین واران در رئال مادرید شوند

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران در آستانه پیوستن به منچستر یونایتد قرار دارد و بدین ترتیب رئال مادرید یکی دیگر از مدافعان وسط خود را هم از دست می دهد تا پس از رفتن راموس، اکنون با رفتن واران هم زوج ثابت خط دفاعی رئال مادرید در سال های اخیر، به طور کامل دچار تغییر شود.

به گزارش فوتبالی، اما دو مدافع دیگر وجود داشته است که نام آن ها پیرامون رئال مادرید مطرح شده و گفته شده که این دو مدافع می توانند راهی رئال مادرید بشوند و به نوعی جای خالی واران و راموس را پر بکنند. این دو مدافع، پائو تورس و جولز کونده هستند.

البته رئال مادرید از قبل داوید آلابا را به خدمت گرفته است با توجه به اوضاع مالی رئال مادرید بسیار بعید به نظر می رسد که فلورنتینو پرز بخواهد دست به خرید بازیکن آن هم در پست مدافع بزند به طوری که فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورت در این باره گفته است که تاکنون رئال مادرید با هیچ مدافع میانی مذاکره نکرده است و در باشگاه رئال از گزینه های فعلی راضی هستند، چرا وضعیت مالی در این باشگاه پیچیده است و شرایط به شکلی نیست که برای خرید مدافع هزینه ای صورت بگیرد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار