menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پدیده 12 ساله سلتاویگو به رئال مادرید پیوست

پدیده 12 ساله سلتاویگو به رئال مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - برایان بوگارین ستاره اصلی مسابقات لیگ استعدادها بود که در این تابستان در اسپانیا برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، بوگارین با گلها و حرکاتش توجهات زیادی را به خود جلب کرد و حالا این بازیکن 12 ساله در نامه ای در صفحه اینستاگرامش با سلتا وداع کرد تا راهی رئال مادرید شود. پدیده 12 ساله نوشته است :" زمانش رسیده که با باشگاه شهرم وداع کنم. از تک تک اعضای کادر فنی تشکر می کنم که به من کمک کردند تا تلاش کنم و پیشرفت کنم. چهار سال بی نظیر را در کنار بازیکنانی بزرگ و مربیانی فوق العاده داشتم. تجربیات زیادی را کسب کردم اما بی تردید تیم در لیگ استعدادها عملکرد خوبی داشت و از این بابت خوشحال هستم. حالا با چالش متفاوتی مواجه می شوم. بدون تردید سلتا تا همیشه در قلب من خواهد بود و همیشه از دور آنها را تشویق خواهم کرد."

بدین ترتیب رئال مادرید توانست از سایر رقبای بوگارین سبقت بگیرد و این بازیکن آینده دار فوتبال اسپانیا را به ترکیبش اضافه کند. این بازیکن فصل آینده در تیم نونهالان رئال حضور خواهد داشت و در سالهای آینده تلاش خواهد کرد تا مراحل ترقی را طی کند و به تیم بزرگسالان رئال برسد.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار