menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 تصویری بامزه از موراتا و پسر کوچکش در استخر؛ ادواردوی کوچک

تصویری بامزه از موراتا و پسر کوچکش در استخر؛ ادواردوی کوچک!

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس به تازگی تصویری بامزه را از خودش در کنار پسر کوچکش در یک استخر منتشر کرده است و مشخص است که در حال سپری کردن تعطیلات تابستانی و گذراندن اوقاتی خوش در کنار فرزندان و خانواده اش است.

به گزارش فوتبالی، آلوارو موراتا با انتشار این تصویر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:"ادوی کوچک من" در واقع ادواردو سومین پسر آلوارو موراتا است. موراتا به طور کلی سه پسر دارد که دو تای آن ها دو ساله هستند و ادواردو که پسر کوچک آلوارو موراتا است حدود 9 ماه دارد و اکنون موراتا یک تصویر در کنار او در استخر منتشر کرده است.

آلوارو موراتا در رقابت های یورو 2020 انتقادات زیادی را تحمل کرد چرا که عملکردش آنطور که باید و شاید قابل قبول نبود و فرصت سوزی های زیادی داشت و همین قضیه موجب نارضایتی هواداران اسپانیا شده بود. البته در آخرین بازی اسپانیا در یورو 2020 که در نیمه نهایی مقابل ایتالیا بود، موراتا تک گل اسپانیا را به ثمر رساند اما در ضربات پنالتی خود موراتا با خراب کردن ضربه پنالتی اش موجب حذف اسپانیا شد تا ایتالیا راهی فینال شده و قهرمان رقابت های یورو 2020 شود.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار