menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 ادعای مارکا؛ رئال مادرید علاقه‌ای به جذب لواندوفسکی ندارد

ادعای مارکا؛ رئال مادرید علاقه‌ای به جذب لواندوفسکی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های اخیر و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات در فوتبال اروپا، حرف و حدیث ها پیرامون روبرت لواندوفسکی افزایش یافته بود و گفته می شد که این بازیکن دوست دارد راهی رئال مادرید شود و در این باشگاه توپ بزند.

به گزارش فوتبالی، حتی همسر این بازیکن لهستانی هم بر شایعات دامن زده بود و گفته بود که لواندوفسکی خودش دوست دارد روزی در رئال مادرید بازی کند و پیراهن این تیم را بر تن کند.

اکنون به نظر می رسد که روزنامه مارکا به این شایعات و حرف و حدیث ها پایان داده است و قاطعانه گفته است که انتقالی میان بایرن مونیخ و رئال مادرید بر سر روبرت لواندوفسکی شکل نخواهد گرفت.

به گفته خوزه فلیکس دیاز از روزنامه مارکا، بایرن مونیخ لواندوفسکی را نخواهد فروخت و رئال مادرید نیز به او علاقه ندارد. در واقع این قضیه دو طرفه است و بایرن مونیخ نمی خواهد که روبرت لواندوفسکی را از دست بدهد چرا که این بازیکن در حال حاضر بهترین گلزن باواریایی ها است و از سویی رئال مادرید هم علاقه ای به جذب لواندوفسکی ندارد چرا که در مادرید اعتماد زیادی به کریم بنزما وجود دارد و بدین ترتیب جایی برای بازیکنی مثل روبرت لواندوفسکی نیست.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار