menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 سه بازیکن مغضوب؛ هم چنان دور از لیست نفت

سه بازیکن مغضوب؛ هم چنان دور از لیست نفت

پایگاه خبری فوتبالی- نفت مسجد سلیمان دیشب در هفته بیست و هشتم لیگ برتر و در استادیوم آزادی تهران به مصاف استقلال رفت و یک بر صفر بازنده شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، با این حال نفت مسجد سلیمان خوش شانس بود که دیشب هم ذوب آهن باخت و هم سایپا تا با 28 امتیاز هم چنان در رده سیزدهم جدول باقی بماند و شرایطش برای ماندن در جدول رده بندی لیگ برتر ایده آل داشته باشد به این خاطر که در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی ها 5 امتیاز از دومین نامزد سقوط یعنی سایپا پیش است.

 و اما در بازی دیشب سه بازیکنی که مورد غضب باشگاه نفت قرار گرفته اند و بعد از بازی با ذوب آهن از حضور در تمرینات منع شده اند در لیست تیم نبودند و به نظر می رسد غیبت آنها در دو هفته پایانی هم ادامه داشته باشد. میثم تهیدست – مصطفی ناییج پور و نیما انتظاری سه بازیکنی هستند که بعد از شکست 3-2 نفت مسجد سلیمان در برابر ذوب آهن از اردوی تیم کنار گذاشته اند و فعلا حق شرکت در تمرینات تیم را ندارند.

محمود فکری در پایان بازی با ذوب آهن برخی از بازیکنان تیمش را متهم به کم کاری کرد و از کمیته اخلاق خواست که فیلم نیمه اول این بازی را به دقت بررسی کند.


۴۱۵۴

منبع: ورزش سه
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار