menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

تست کرونای یک ورزشکار آمریکایی هم مثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی- تنیسور آمریکایی پس از مثبت شدن تست کرونایش، المپیک توکیو را از دست داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، تنیسور 17 ساله آمریکایی پس از مثبت شدن تست کرونای خود، حضور در المپیک توکیو‌ را از دست داد.کوکو گاف، در ماه‌های اخیر به دور چهارم ویمبلدون و یک چهارم نهایی مسابقات آزاد فرانسه راه یافته بود و از بازیکنان اصلی تیم چهار نفره آمریکا برای تنیس انفرادی زنان بود.

این جوان 17 ساله در توئیتر خود نوشت: من از به اشتراک گذاشتن این خبر بسیار ناامید هستم و به دلیل مثبت شدن تست کرونا نمی‌توانم در بازی‌های المپیک توکیو بازی کنم.

در حال حاضر تعداد ورزشکارانی که به دلیل مثبت بودن تست کرونا نمی‌توانند در المپیک شرکت کنند، در حال افزایش است.


7474

منبع: تسنیم
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار