menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 مالدینی  ژیرو یک قهرمان است  از رفتن دوناروما ناراحتیم

مالدینی: ژیرو یک قهرمان است/ از رفتن دوناروما ناراحتیم

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو مالدینی اسطوره و مدیر باشگاه میلان ورود اولیویه ژیرو ستاره فصل گذشته چلسی را تائید کرد. او همچنین اذعان کرد که رفتن جیانلوئیجی دوناروما فقدان بزرگی برای میلان است. 

به گزارش فوتبالی، روسونری در راستا تقویت ترکیب خود برای فصل آینده اولیویه ژیرو را از چلسی به خدمت گرفت. این مهاجم سی و چهارساله پس از سپری کردن شش فصل با آرسنال، در سال 2018 به چلسی پیوست و توانست همراه با آبی‌های لندن به قهرمانی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برسد. 

مالدینی در این باره گفت: "اولیویه روز پنج شنبه به میلان خواهد آمد. او نه تنها با تیم ملی، بلکه در عرصه باشگاهی نیز قهرمان است. او کارهای بزرگی با چلسی انجام داده و به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. او بازیکن قابل اعتمادی است و دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستیم."

همچنین جیانلوئیجی دوناروما روز گذشته به صورت رسمی به پاری سن ژرمن پیوست. مالدینی در این باره گفت: "با این که موفق شدیم یک دروازه‌بان بزرگ خریداری کنیم، اما جیجو یک فقدان بزرگ برای ما خواهد بود. آن پسر در آکادمی ما بزرگ شد و رفتن او واقعا ناراحت کننده است."

این دروازه‌بان بیست و دو ساله در یورو 2020 عملکرد بسیار فوق العاده‌ای داشت و توانست در فینال این رقابت‌ها دو پنالتی مهم بگیرد تا آتزوری قهرمان شود.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار