menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 بازیکن رئال مادرید، گزینه جانشینی هافبک یاغی در میلان

بازیکن رئال مادرید، گزینه جانشینی هافبک یاغی در میلان

پایگاه خبری فوتبالی - میلان با انتقال چالهان اوغلو به اینتر با یک شوک مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن ترکیه ای پیشنهاد تمدید با میلان را رد کرد و به تیم رقیب پیوست. اما میلان متوقف نمی شود. آنها که بلافاصله ماینیان را به عنوان جانشین دوناروما به خدمت گرفتند، در نظر دارند که خیلی سریع جانشینی را برای چالهان اوغلو پیدا کنند. کوریره دلوا اسپورت مدعی است که مالدینی مدیر ورزشی میلان در نظر دارد که بازیکن رئال مادرید را به ترکیب تیمش اضافه کند.

در حقیقت میلان در نظر دارد که دنی سبایوس هافبک رئال مادرید را به خدمت بگیرد. سبایوس در دو فصل اخیر به صورت قرضی از رئال مادرید به آرسنال رفته بود و حالا به رئال برگشته است. این بازیکن 24 ساله می تواند گزینه خوبی برای پر کردن جای چالهان اوغلو در ترکیب میلان باشد.

البته سبایوس تنها بازیکن رئال مادرید نیست که نظر میلان را به خود جلب کرده است. روسونری ها می خواهند براهیم دیاز و اودریوزولا را هم به صورت قرضی از رئال مادرید بخرند. در سالهای اخیر میلانی ها رابطه خوبی با رئال داشته اند و تئو هرناندز را هم از رئال مادرید خریدند که به یکی از ستارگان ترکیبشان تبدیل شد و حالا به نظر می رسد که میلان عملا در مسیر تبدیل شدن به شعبه دوم رئال مادرید است!

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار