menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 سوئد 1-0 اسلواکی؛ در مسیر درست بدون زلاتان

سوئد 1-0 اسلواکی؛ در مسیر درست بدون زلاتان

پایگاه خبری فوتبالی - سوئد با گل پنالتی فورسبرگ پیروزی ارزشمندی را در مقابل اسلواکی کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ و عدم حضور وی در یورو باعث شده بود تا کسی شانسی برای سوئد قائل نباشد اما آنها بعد از آن که از اسپانیای قدرتمند مساوی گرفتند، توانستند اسلواکی را شکست بدهند و حالا گره گروه تا حدودی کور شده است. در حقیقت بازی امشب برای اسپانیا و لهستان برای هر دو تیم کلیدی است چرا که هر کدام ببرند، دیگری را مات می کنند در حالی که تساوی در این بازی به ضرر هر دو تیم خواهد بود. 

سوئد در شبی که ایساک عملکرد خوبی را از خود ارائه داد توانست پیروزی ارزشمندی را کسب کند و حالا با این روند به نظر می رسد که شانس زیادی برای صعود به یک هشتم نهایی داشته باشند چرا که از دو بازی چهار امتیاز گرفته اند. از سویی اسلواکی در هفته پایانی بازی بسیار مهمی مقابل لهستان خواهد داشت. البته لهستان امشب باید مقابل اسپانیا امتیاز بگیرد در غیر این صورت حذفشان از مسابقات قطعی خواهد بود و لواندوفسکی و هم تیمی هایش می توانند از اولین کنار رفته ها باشند. در هر صورت به نظر می رسد که سوئد را باید از تیم های آماده یورو 2020 دانست.

ویدیوی خلاصه بازی سوئد - اسلواکی را می توانید در لینک خلاصه بازی سوئد - اسلواکی ببینید.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار