menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس  په په و رونالدو از 2003 تا 2021؛ رفاقتی تمام نشدنی

عکس/ په په و رونالدو از 2003 تا 2021؛ رفاقتی تمام نشدنی!

پایگاه خبری فوتبالی - په په و کریستیانو رونالدو همچنان به عنوان دو عضو اصلی تیم ملی پرتغال در رقابت های یورو 2020 حضور دارند و در پیروزی سه بر صفر این تیم مقابل تیم ملی مجارستان نقشی کلیدی داشتند چرا که رونالدو دو گل به ثمر رساند و په په هم در دفاع موثر واقع شد و پرتغالی توانستند مقابل مجارستان در اولین بازی خود کلین شیت کنند.

به گزارش فوتبالی، اما داستان رفاقت په په با کریستیانو رونالدو بسیار قدیمی تر از این حرف هاست و این دو نفر سالیان سال است که یکدیگر را می شناسند و با هم دوست هستند و در کنار هم بازی کرده اند. په په هم مثل کریستیانو رونالدو محصول آکادمی باشگاه فوتبال اسپورتینگ در شهر لیسبون پرتغال است و این دو از سال 2003 که در باشگاه اسپورتینگ بوده اند با هم رفاقت دارند و در کنار هم هستند و اکنون در یورو 2020 هم با هم در ترکیب پرتغال قرار می گیرند و به دنبال تکرار قهرمانی 2016 هستند که آن را هم با هم به دست آورده بودند!

په په و رونالدو در باشگاه رئال مادرید هم سالیان سال کنار هم بوده اند تا اینکه په په در سال 2017 از رئال مادرید جدا شد و کریستیانو رونالدو هم در تابستان 2018 رئال را ترک کرد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار